
SKG-IKOB streeft naar klanten die tevreden zijn over de kwaliteit van onze diensten. Zowel onze dienstverlening naar onze directe klanten moet uitstekend zijn, maar ook de eindgebruiker moet vertrouwen hebben in, en gebaat zijn bij de door SKG-IKOB afgegeven certificaten. Wanneer wij onverhoopt niet aan uw verwachting voldoen, dan kan dat worden gemeld als klacht. Ons kwaliteitssysteem voorziet in een klachtenprocedure.
Wij onderscheiden twee soorten klachten:
SKG-IKOB streeft naar grote zorgvuldigheid bij het uitvoeren van haar activiteiten en bij het nemen van (certificatie)beslissingen. Mocht u desondanks bezwaar hebben tegen een uitspraak van SKG-IKOB, dan vragen wij u om dit schriftelijk aan ons te melden. Wij nemen binnen twee weken contact met u op om uw bezwaar te bespreken. Zie ook het Reglement voor Attestering, Certificatie en inspectie van SKG-IKOB Certificatie B.V. hoofdstuk 4, inzake beroep.
T 088-2440100
E info@skgikob.nl
Bezoekadres
Poppenbouwing 56
4191 NZ Geldermalsen
Postadres
Postbus 202
4190 CE Geldermalsen